Monday, 19 December 2011

love this novel soooo much..

           
Assalamualaikum..


hye..annyeong..ari nieyh husna nk share 1 novel ni..novel ni best sngt..tjuk dye..'SAYANGKU CASPER'..
ha nnt spew yg x de nvel ni bleyla bli ok..hrge dye 25.90..haha mcm nk pomot plk..siap bg tau hrga lag ue..tap spew yg nk bli bley la bli kat mne2 kdi bku ok :D..ni husna nk ctew dye nye snopsis..njoy ok..

Tia Adila gadis yang sring dbuli emak dan kakak trinye.Demi amanat si 'granny' Tengku Rafigue,seorang anak muda smpi ke Kuala Lumpur utk mncri cucu Madame Mariane yg hlng sjk kcil.Adelie de Casper mhu sgera djejaki utk mnghalang niat jht 'daddy'nye .Kerana tdk tahan dngn p'buatan emak trinye,Tia Adila mngmbil kputusn utk mlrikan diri.Bukan dkt tapi ke Paris!!Tak dsngka2 Tngku Rafique jga menaiki pn'bangan yg sme ke Paris llu b'mlalah p'jlann Tia Adila yg pnuh dngn kjutan,kbhagian dan cinta yang tdk lag b'akhir spntas angin..

#Zaman moden mcm ni pki prepaid lagi ke?Miskin btul!Tnggl srnggit plk tu.Nak buat calling mcm mne ni??~Tengku Rafique
 #Tia Adila t'panar.Panas hatinye mndngr kate2 llaki itu.Ingt aq ni sngkek sngt ke?Tlong c-kit eh!Klu smua pncuri2 kat Kuala Lumpur ni knl ayh aq , b'deret2 mreka sume nk culik aq untuk mnntut tbusn.Msa tu bru kau thu~Tia Adilla
#Jgn2 awak sngaja kn??Cmpur yg ini dh 3 kli awk jtuh ats sya..Sya ni llki,bknnye malaikat..Klu lag skli awak buat mcm ni,sya rse sya kne khwin ngn awk~Tengku Rafique

hmm..cne best x??dlm ni ad la sikit bhse prncis tap dye dh siap trnslate kn da..so don wori..hehe..mle2 husna bce snopsis dye husna x phm satu bnde pon..tap lps bce novel ni bwu husna tau spew grnny spew casper..so klu nk tau kne lah bce novel ni ok..hope u njoy..
ok la smpi sni jew..nnt len kli klu ad novel yg best husna share ok..spew yg ad nvel best pon bley share ngn husna..ok la bye..
Assalamualaikum :D

1 comment:

  1. yolah cik husna oit...aku dah baca dah ini novel...

    ReplyDelete