Wednesday 12 December 2012

About me :)

                                     ASSALAMUALAIKUM :D

                         

hye readers!!how are you??fine??good..today the wheather looks good..no rain right :) wlaupon at this blog have snow..eheheh..today i want to introduce myself..hehe ..sje je nk introduce dri sndiri..boring right now and x tau nk buat ape..so i make decision to story about myself..can I??can??yeaahhhh..thanks :)



who is me??want to know??read this ok :)

want to know my whole name??ok my name NOORHUSNA BTE NOORDIN..nickname??husna,nana and hana..my parents call me adik bcause i'm the last..my frinds call me husna tapi ade sebahagian my friends call me nana same like my sister..she call me nana / na..mcm mne bley dapat name nickname tu??husna is my name and nana is my last name..nana amek dri word na and kte pon double la kan..so jad la nana..hahaha..pning kan..ok hana plk from nana actually..but i change the first N with H..so tu la hasilnya HANA..15 years old..6 november my bornday..stay at Negeri Sembilan...love k-pop..

                                          sifat saya!!
  
seorang yg blurrrr..kengkadang la..ye la x tau ape hujung pangkal..lpas tu main terjah je soalan..spew yg x blurrrr :P

dye jgk seorang yg ske snyum dan seorang yang happy..dan jgk seorang yang sngat kuat ketawa T_T
(kira skit ade brape YANG kat situ)

 
seorang yang pemalu jgk..heheh..mula mula je..pas tu dye akan jadi seorang yang peramah and??talkactive maybe..itu pon kalau orng tu satu kpale dngan kte(k-pop)hehehe..

my hobby???


ske bce buku..especially story book like novel..hri tu husna ade share satu novel kan..tjuk : isteri separuh masa.. tu bru satu tau..seblom2 ni pon ade jgk shre novel kat blog..nnt cri la ye(itu pon kot rajin la) komik pon husna layan jgk..like shin chan,doraemon and other japan comic :) mmng x trkira la novel dngan komik kat bilik husna..


ske hadap komputer..buat ape??buat pe lagi on9 facebook la..hehe..klu rajin menaip..kte update story mcm skrang ni..(huh bajet je)


music??yes..i love it..especially korean song..korea2 jgk tap husna pon ske dngr nasyid..nasyid pon my favourite song jgk :)

love travel??

     

yes!!very muchhh..tap blom prnah travel jauh2 lagi plng jauh pon LANGKAWI..i want to go there!!!!!MEKAH..insyaALLAH :)               

KOREA??

 

hehehe..of course la..meet my KIM BEOM :D

i also have best friend..spe yg x de best friend or BFF kan..dyeorang bkan stkat bestfriend tap dyeorang jgk awesome..hehehe..

bestfriend forever buddyz..
x kan trpisah :)

this girl very veryyyyyyy like k-pop..i like to watch korean movie and drama..also like their song and artis..hehehe..whooo????KIM BEOM la of course..he is my bubuiii..look his cute face :)know him??in boys over flower??yes!!YI JUNG OPPA!!!!!don take him from me ok readers..love him wlaupon he don know me :')

sooooooo cute right???have more to show
huhuhu..




:D this is his video with ga eul......veryyyyyyyyy sweettt <3 and i veryyy jelezzz :')
 want to see more his picture???come and visit my muka buku ok!!

love this band tooo :D


2PM!!!
in this group i like CHANSUNG :)
CHANSUNG a.k.a MAN BOY <3


i like this band jugakkk!!
INFINITE :D




           

 
love INFINITE leader:SUNGGYU

ok thats all about me!!just be yourself and lets make people happy..

assalamualaikum :)
           

  

















No comments:

Post a Comment